טף סורג סורג פטנט סורג זול וניתן להעברה בדירות שכורות

סורגים סורגים שקופים

מכת הפריצות בישראל מטרידה אנשים רבים, בטח אלה המתגוררים בקומות נמוכות. רוצים להגביר את תחושת הבטיחון בתוך הבית? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקין סורגים. אך כולנו מבינים כי לסורגים המיושנים יש מגרעות רבות, כאלה שלא תמיד מתעלות על היתרונות. לפיכך יהיה עליכם לחפש אחר פתרון יצירתי, כזה שיאפשר לכם להרגיש כי לא התפשרתם. סורג טף הוא בשורה אמיתית לכל מי שמחפש אחר סורג באיכות גבוהה. סורג שבזכותו תוכלו להנות מיתרונות רבים, בו בזמן החסרונות יהיו מינימליים. לא סתם מדובר על פטנט שזכה במדליית ארד באחת התחרויות המוכרות בעולם.

 

התאמה לכל חדרי הבית

היכן תרצו להתקין את הסורגים? טף סורג לא יגביל אתכם בכל מה שנוגע להתקנתו. את הסורגים תוכלו להתקין בכל חדרי השינה, ואפילו גם בחלונות הגדולים של הסלון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את המקומות אותם תרצו לאבטח. ברוב המקרים כבר מתקינים את הסורגים בכל החלונות, יש כאלה שמתקינים אותם גם בחלון המרפסת. הכי חשוב שתדעו שאין מקום ממנו יהיה קל לפרוץ אל תוך הבית. הרי התקנתם סורגים בכל החלונות, ללא יוצא מן הכלל וללא תיעדוף מסוים.

 

מתאים לדירות שכורות

מה הייתם עושים עם הסורגים בעת מעבר דירה? רק המחשבה להוציא את הסורגים ממקומם הייתה מתסכלת אתכם. יש סורגים כל כך ישנים עד שאי אפשר לנתק אותם ממקומם, אפילו אם תהיו מעוניינים בכך. טף סורג משנים את המציאות גם בהקשר הספציפי הזה, הסורגים ניתנים לפירוק והרכבה בקלות. כך שגם אם אתם גרים בדירה שכורה, ניתן יהיה להרכיב את הסורגים בה. לאחר מכן תוכלו לקחת את הסורגים יחד אתכם לדירה החדשה אותה תשכירו.

 

מחיר שווה לכל כיס

אומנם אין מחיר לתחושת הביטחון, עם זאת כולנו מבינים כי רכישת סורגים אינה חייבת להיות יקרה. כמה תצטרכו לשלם כדי להנות מהפטנט של טף סורג? האמת היא שהמחירים שווים לכל כיס. יש כאלה שמופתעים לראות את איכות הסורג כאשר הם שומעים לראשונה מהי העלות. העלות נעה בין 99 ש"ח עד 299 ש"ח לכל חלון, בהתאם לגודל שלו כמובן. לא תמצאו מחירים דומים באף מקום אחר, השאיפה היא שכולם יוכלו להרשות לעצמם להתקין סורגים בבית.

 

אף אחד לא יראה את הסורג

ניתן להגיד כי הבעיה העיקרית עם סורגים היא שהם גורעים מהמראה החיצוני של הדירה. כל הברזלים בחלונות הבית גורמים לו להיראות כמו בית כלא, ממש כך! אם אתם רוצים לשמור על המראה האפקטיבי יהיה עליכם להתקין סורגים שקופים. הסורגים השקופים מסייעים להגביר את תחושת הביטחון, מבלי לפגוע בנראות החיצונית של הבית. טף סורג הוא סורג שקוף איכותי, כזה שאף אחד לא יבחין בו מבחוץ.

שתפו פוסט זה
מארז לידה מעוצב
כוחו של העיצוב במארזים לתינוק

עיצוב הוא כוח רב עוצמה שמעצב את עולמנו באינספור דרכים. מהבגדים שאנו לובשים ועד לחללים בהם אנו גרים, לעיצוב יש את היכולת ליצור שמחה, לעורר רגשות ולשפר את הרווחה הכללית שלנו. בעולם התינוקות, לעיצוב תפקיד מכריע ביצירת סביבה מטפחת ומגרה. זו הסיבה שאנו אוהבים לקבל מארזי לידה שעוצבו בצורה מהממת כדי לתת מע

דובים ליום הולדת

הדובים פופולריים כי יש להם עיצוב חמוד מאוד שניתן להתאים אישית עם שם הנמען ותאריך הלידה. הם זמינים בגדלים שונים,

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא דרך יעילה מאוד להגדיל את התנועה לאתר. הדרך הטובה ביותר להשיג את התנועה האורגנית היא על