הצעות לנושאים של מדבקות לקיר לעיצוב חדר תינוק

בזכות אמצעים פשוטים ולא יקרים אפשר לעצב כל אזור או חדר בבית על פי השימוש או הייעוד בו. כאשר שמים לב לפרטים הקטנים קל להבין שהעיצוב של חדר התינוק יהיה שונה באופן מהותי מהעיצוב של הסלון, המסדרון או פינת האוכל. כיום יש אינספור דרכים לעצב חדרי תינוקות בעזרת מדבקות שמיועדות להדבקה על הקיר.

 

מדבקות קיר צבעוניות

כיום אפשר להשיג כל כך הרבה סוגים ודוגמאות של מדבקות קיר והבחירה לא פשוטה. אחד הסוגים הוא מדבקות בצורות שונות וצבעים מגוונים. לא בהכרח עם ציור מסוים או דמות מוכרת אלא פשוט צורות הנדסיות בצבעים חלקים. מדבקות כאלה יכולות להוסיף הרבה צבע, אופי ועניין לחדר ועבור תינוק קטן הן גם תהיינה מוקד למשיכה ולמיקוד תשומת הלב. עם הזמן והתפתחותו של התינוק, הפיכתו לפעוט ולילד – המדבקות יכולות להוות פריטים לימודיים לכל דבר ועניין.

 

מדבקות של דמויות מוכרות ואהובות

לא חסרות אינספור דמויות מוכרות מסרטים או תוכניות טלוויזיה שמהוות השראה רבה או שהן מקור לאהדה מצדם של הורי התינוק והם ירצו שהוא יגדל בהשפעה והשראה שלהן. יש דמויות שהן ממש בגדר קונצנזוס כמו למשל – מיקי מאוס, דונאלד דאק ודמויות דיסני נוספות, יכולות אלה להיות נסיכות של דיסני, דמויות מסרטים של גיבורי על וכמובן הדמויות הדמיוניות שאין מי שלא גדל עליהן – אריאל בת הים הקטנה, נמו ועוד ועוד.

 

מה בנוגע לנוף של טבע בתוך החדר?

הדבקת מדבקות קיר ברחבי החדר של התינוק (או כל חדר אחר בבית, למשל) יכולה להיות הזדמנות מצוינת להכניס לחלל הבית את מה שיש בחוץ ואי אפשר להכניס פנימה – תמונה של נחל או נהר שזורם, נוף מרהיב של טבע או תמונה גדולה של הים והאופק הכחול והרחוק. כך אפשר לעשות שימוש בדמיון וכאשר יושבים בחדר עם התינוק לדמיין שנמצאים על חוף הים או בחיק הטבע, מה שיכול להיות מאד נעים ומרגיע גם עבור התינוק וגם עבור ההורים שלו או מי שיושב איתו שם.

 

מדבקת ענק שהיא טפט

אחד מהסוגים הנפוצים והמבוקשים ביותר של מדבקות שמיועדות להדבקה על קירות הוא הטפטים. יש אינספור סוגים ודגמים של טפטים ובעצם הם מחליפים את הצורך לצבוע את הקיר או להתאמץ לדייק בצביעה או בציור של דוגמה מסוימת. כך אפשר לשוות לחדר מראה של רטרו וכמובן שזה פתרון מצוין עבור מי שמתגורר בדירה שכורה ולא יכול לצבוע את הקירות.

 

מדבקות של תחביבים

כשיש בבית תחביב או נושא שנחשב לאהוב במיוחד גם הוא יכול לבוא לידי ביטוי במדבקת קיר בחדר של התינוק – שחקני כדורסל או כדורגל, טניס או כל ענף ספורט אחר. כך יכול התינוק לגדול בהשראה של מי שמהווים השראה עבור ההורים שלו.

שתפו פוסט זה
מארז לידה מעוצב
כוחו של העיצוב במארזים לתינוק

עיצוב הוא כוח רב עוצמה שמעצב את עולמנו באינספור דרכים. מהבגדים שאנו לובשים ועד לחללים בהם אנו גרים, לעיצוב יש את היכולת ליצור שמחה, לעורר רגשות ולשפר את הרווחה הכללית שלנו. בעולם התינוקות, לעיצוב תפקיד מכריע ביצירת סביבה מטפחת ומגרה. זו הסיבה שאנו אוהבים לקבל מארזי לידה שעוצבו בצורה מהממת כדי לתת מע

דובים ליום הולדת

הדובים פופולריים כי יש להם עיצוב חמוד מאוד שניתן להתאים אישית עם שם הנמען ותאריך הלידה. הם זמינים בגדלים שונים,

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא דרך יעילה מאוד להגדיל את התנועה לאתר. הדרך הטובה ביותר להשיג את התנועה האורגנית היא על