כל מה שחובה לדעת על הורות חד מינית

בעבר הורות חד מינית הייתה נשמעת כמו דבר לא הגיוני, בטח לא במדינה כמו ישראל. אך ככל שעוברות השנים, כך אנו רואים כיצד זוגיות חד מינית והורות חד מינית מקבלת לגיטימציה. מכאן לא מעט זוגות חד מיניים רוצים להבין את המשמעות של הורות שכזאת. הרי לא צריך להגיד שמדובר על הורות שונה בהשוואה להורות המקובלת. במאמר הבא אנו נציג בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ההורות הזאת. הורות שהיא אומנם קצת שונה, אך היא ללא ספק מגשימה את החלום של לא מעט זוגות חד מיניים במדינת ישראל.

מהו הקושי בהורות חד מינית?

הקושי העיקרי בהורות חד מינית היא ההליכים הבירוקרטיים המתלווים להליך הבאת ילדים לעולם. כל הורה חד מיני נדרש להתמודד עם לא מעט בירוקרטי והרבה מאוד ניירת על מנת לצלוח את ההליך. קושי נוסף הוא העלויות הכספיות המתלוות להורות חד מינית, כאשר ישנו צורך להכניס את היד לתוך הכיס על מנת להביא ילדים לעולם. הקושי האחרון יהיה להסביר לילד את הסיטואציה, ולמנוע ממנו להתמודד עם קשיים חברתיים בהמשך.

 

מדוע אין אפשרות כרגע לבצע פונדקאות בארץ?

זה אולי ישמע לכם מעט מוזר, אך אין אפשרות לזוגות חד מיניים לבצע הליך פונדקאות בגלל פוליטיקה. עד לא מכבר הסיעות החרדיות היו הדומיננטיות ביותר בקואליציה, ועבורן אין היתכנות להורות חד מינית. לפיכך לא היה אפשר לקדם חוקים המאפשרים לזוגות חד מיניים להגשים את חלומם ולהפוך להורים. דבר שהביא לתסכול רב אצל זוגות חד מיניים שהיו נאלצים לעבור הליכי פונדקאות מעבר לים.

 

בג"ץ נכנס לתמונה – אור בקצה המנהרה

עבור זוגות חד מיניים רבים החודשים האחרונים היו חודשים משמחים במיוחד. כאשר גולת הכותרת עבור הזוגות החד מיניים הייתה ההודעה האחרונה של בג"ץ. בג"ץ קבע כי המדינה מוכרחה להפסיק להפלות זוגות חד מיניים בהקשר של פונדקאות. הוא חייב את המדינה לאפשר לזוגות חד מיניים להביא ילדים בהליך פונדקאות בתוך חצי שנה. המשמעות היא שממש בקרוב זוגות חד מיניים יוכלו להגשים את חלומם כאן בארץ. 

 

היתרונות של הליך פונדקאות בארץ

כעת כאשר זוגות חד מיניים יכולים להתחיל תהליך פונדקאות בארץ, חשוב להדגיש את יתרונותיו. כך כל מי ששוקל להתחיל בהליך פונדקאות יעשה את הבחירה הנכונה וייקח בחשבון את כל הפרמטרים.

  • השהייה בחו"ל במסגרת הליך פונדקאות עשויה לקחת זמן רב, ולא כולם בנויים לשהייה ממושכת במדינה זרה. תהליך פונדקאות בישראל יחסוך מכם את הצורך להעביר מספר שבועות מעבר לים.
  • לעבור את התהליך המורכב הזה מעבר לים זוהי משימה לא קלה. עליכם לזכור כי כאן בארץ האם הפונדקאית תהיה ישראלית, כך שתוכלו לדבר איתה בקלות וללא בעיות.
  •  הסטטוס החוקי של התינוק לא מוגדר בשל כך שהוא נולד במדינה זרה. לוקח זמן עד שניתן להסדיר את כל המסמכים עבור התינוק הקטן. כאן בארץ כל הליכי הבירוקרטיה יהיו הרבה יותר פשוטים.
  • אתם נמצאים סמוך לכל הסביבה הקרובה אליכם. הליך פונדקאות עשוי להביא איתו לא מעט רגעי שמחה והתרגשות, ולכן חשוב שהאנשים שאתם אוהבים יהיו בקרבת מקום. 

 

שתפו פוסט זה
מארז לידה מעוצב
כוחו של העיצוב במארזים לתינוק

עיצוב הוא כוח רב עוצמה שמעצב את עולמנו באינספור דרכים. מהבגדים שאנו לובשים ועד לחללים בהם אנו גרים, לעיצוב יש את היכולת ליצור שמחה, לעורר רגשות ולשפר את הרווחה הכללית שלנו. בעולם התינוקות, לעיצוב תפקיד מכריע ביצירת סביבה מטפחת ומגרה. זו הסיבה שאנו אוהבים לקבל מארזי לידה שעוצבו בצורה מהממת כדי לתת מע

דובים ליום הולדת

הדובים פופולריים כי יש להם עיצוב חמוד מאוד שניתן להתאים אישית עם שם הנמען ותאריך הלידה. הם זמינים בגדלים שונים,

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא דרך יעילה מאוד להגדיל את התנועה לאתר. הדרך הטובה ביותר להשיג את התנועה האורגנית היא על